# (1)

Social icons






The shark tank feeding frenzy of the last sales weeks bring undoubtedly the worst out in people. Hence I have taken to online sales instead. Happily sipping a cup of green tea in the comfort of my home - I couldn't possibly feel more zen.

In this moment of mental clarity I reckon I'm half the bargain beast I used to be and much more likely to focus on my "NEED TO BUY" list, rather than being driven by a mad urge to make one unnecessary purchase after an other. 

So here are my three favourite online bargains, they're rather minimalist, but I think that's the best strategy to avoid silly splurges!




Made in Spain by WOW
Moves to Slow 
€ 68.90
 








ASOS 
Reclaimed Vintage E 23.94




Made in Portugal by Weekend Barber @ Malmö € 69



Las últimas semanas de ventas parecen como un tanque de tiburones, la gente jamas son tan loca como durante esa temporada! Por lo tanto este verano estoy mirando las rebajas online. Felizmente tomando una taza de té verde en la comodidad de mi hogar - Yo no podría sentirme más zen! 

En este momento de claridad mental, creo que soy la mitad de la bestia en busca de gangas  que solía ser. Ademas, es mucho más probable que me centro en mi lista de "cosas que necesito", en vez de seguir un impulso loco que me hace comprar una tontería innecesaria después de otro. 

Así que aquí están mis tres cosas favoritas que he encontrado hoy en las ventas online.
Son más bien un poco minimalista, pero creo que esa es la mejor estrategia para evitar compras inútiles!




Ommmmm...



Post a Comment

comment form

Copyright © 2015 by consciously sartorial. All rights reserved. Do not reproduce without permission. Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...