# (1)

Social icons




I'm sure I wasn't the only person who grew a wee bit bored of seeing everyone's "year" posted on Facebook last month...
So when I found Weevmee, which yes, weaves your 2014 life events into one of these beautiful pictures, I felt somehow relieved that someone had come up with a way to "recycle" all those moments in such an original way.

 If you have an Instagram account you can create your own woven picture by visiting Weevmee's websiteSadly, Instagram is still a pending project for us here at Consciously Sartorial, so we'll hopefully have ours by the end of 2015!




Estoy segura de que no soy la única a la que cada vez le aburre un poquito m'as el ver el resumen del año de todos mis amigos publicado en Facebook este ultimo mes. 
Supongo que no soy la única persona que creció un pelín aburrido de ver todos los "años" de mis amigos publicado en Facebook a finales de 2014.

Así que cuando me enteré de Weevmee, que teje nuestros "eventos" del 2014 en una de estas bonitas imágenes, me sentí de alguna manera aliviada. Me encanta que alguien haya llegado a "reciclar" todos esos momentos de una forma tan original.

  Si tienes una cuenta en Instagram, puedes crear tu propia imagen tejida a través de la pagina web de Weevmee. Como crear una cuenta en Instagram sigue siendo una asignatura pendiente para Consciously Sartorial, esperamos tener nuestra "obra" a finales de este año! 






All pictures via Weevmee.com


Post a Comment

comment form

Copyright © 2015 by consciously sartorial. All rights reserved. Do not reproduce without permission. Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...